Kosár

>>>
 
 

Belépés

 

Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban / Miskolcziné Radics Katalin

Cikkszám : OF 009

Listaár: 0 Forint
Eladási ár: 2.160 Forint
Raktármennyiség : rendelhető
Kosárba tesz
Cimkék: kézügyesség (grafomotorium) fejlesztése,  felkészítés az iskolakezdésre

Miskolcziné Radics Katalin
AZ ÍRÁSMOZGÁSKOORDINÁCIÓ FEJLESZTÉSE 4-8 ÉVES ÉLETKORBAN
MÓDSZERTANI SEGÉDANYAG ÓVODAPEDAGÓGUSOKNAK ÉS TANÍTÓKNAK
Mozaik Kiadó, 2017
Puhatáblás, 64 oldal
ISBN: 

A kézikönyv Fejlődést segítő játékok és gyakorlatok c. fejezetének három részét a fejlődés három szintje képezi: az írószer nélküli ujjmozgás-koordináció, mint az írószerrel (rajzoló-, festőeszközzel) működő írásmozgás-koordináció előfeltétele, valamint a betűelem-másoló készség, mint az írástanítás közvetlen előfeltétele. Ez a három szint elsajátítási sorrendet jelent abban az értelemben, hogy az előkészítő és a kezdő szinten lévő gyerekek számára az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a feladat (még nem ajánlott az írószerhasználat, legföljebb firkálásra). A haladó szintet elérő gyerekek írószeres játékokra, tevékenységekre alkalmasak, de továbbra is részt vehetnek az ujjmozgás-koordinációs játékokban. A betűelem-másoló készség fejlesztése csak a befejező és az optimális szintet elérők számára ajánlott.

Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a középső csoportosok körében az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a fő feladat, a nagycsoportosok körében az írószeres játékok, tevékenységek dominálhatnak. A betűelem-másoló készség fejlesztése pedig az iskola feladata, miután az osztály tanulói (legföljebb egy-két kivételtől eltekintve) az írószeres játékoknak köszönhetően eljutottak az írásmozgás-koordináció befejező (legalább 70 százalékpontos) szintjére.
 

Termékek


Akciós termékeink


HogyVagyHáz


  Fejlesztő foglalkozások
óvodásoknak
és kisiskolásoknak

Életvezetési és nevelési
tanácsok felnőtteknek

(Átlépés a HogyVagyHáz
oldalára a képre kattintva)






PARTNEREINK:


Tovább a DSzIT honlapjára